SHORT FILM SCRIPTS

Tip: van content naar contént

Schermafbeelding 2017-05-11 om 08.02.56

Over het containerbegrip content is al ontzettend veel gezegd en geschreven. Bij content draait alles om inhoud. Alle informatie die klanten of medewerkers helpt, inspireert, ontroert of entertaint is geschikt voor het toverwoord contentmarketing. Contentmarketing richt zich op de informatiebehoefte van de consument en niet op de promotie van eigen producten of diensten van bedrijven. De rest is reclame. En reclame wordt steeds meer vervangen door content.

Wil je zelf je content bedenken of schrijven, kijk dan eens op internet. Daar vind je al snel allerlei handige tips voor ‘Killer Website Content’. Zoek eenvoudigweg op ‘tips for great content’ en bekijk de (tot wel 55!) tips over hoe je je website kunt laten ‘rocken’.

Senang

Ik geef graag ook zo’n tip: spreek het woord content eens uit op z’n Nederlands. En hou de betekenis van dat woord in je hoofd bij alles wat je bedenkt en schrijft. Ineens draait content dan niet meer om de inhoud maar om het resultaat van je inspanningen: bevrediging, tevredenheid, een gevoel van voldoening. Je klant voelt zich senang, is in zijn sas en nopjes en leunt voldaan achterover. Weet je dit gevoel bij je klanten op te roepen, dan ben je lekker bezig. Lukt dit je niet, dan help ik je daar graag bij.

Share this post